GOOGLAJ i pretražuj svašta nešta

ponedjeljak, 15. kolovoza 2011.

1. stranica MATURA 2006-NASLOV

 NASLOV MATURALNE RADNJE: Što donosi europeizacija Hrvatske ,autor Stipo Popić,4.a smijer ekonomist,školska godina 2005/2006 u Slavonskom Brodu  


Dobro došli na ovu web stranicu,


sadržaj ove moje maturalne radnje je pisan 2006 godine kada
sam ja polagao svoju maturu,stoga Vam isključivo ova WEB 
LOKACIJA služi kao primjer ili ogledalo kako može izgledati
nečija maturalna radnja-nadam se da će nekome pomoći jer 
većinski dio teksta je aktualan i dan danas >>> cijeli ovaj moj 
tekst možete upotrijebiti kao POVIJEST ZBIVANJA odnosa 
Hrvatske sa Eurospkom Unijom do sredine 2006 godine.


Sa desne strane nalaze se podnoslovi moje SKRIPTE :


1. stranica MATURA 2006-NASLOV 
2. stranica matura 2006-Opći podaci o knjizi
3. stranica Karta EU 
4. stranica sadržaj 
5. stranica      P R E D G O V O R 
6.I.a Ključni datumi u povijesti europskih intergracija 
7.I.b  Zašto Europska unija
8.I.c  Kako funkcionira Europska Unija
9.II.a   Uvod u ugovorne odnose RH s Unijom
10.II.b   Početak ulaska RH u EU + II.c Tijek ulaska
11.II.d   Kronološki opis zbivanja tokom kraja 2004. i cijel
12.II.e   Nadam se jednoga dana
13.Pojmovnik
14.Literatura


Kliknite na podnaslov i čitajte  !


Vlada Ivice Račana(SDP) je podnijela zahtjev Hrvatske za članstvom u EU. 09.prosinca 2011 godine Predsjednik Republike Hrvatske Ivo Josipovioć i Presjednica Vlade Republike Hrvatske Jadranka Kosor potpisuju PRISTUPNI PREGOVOR S ČLANICAMA EU , gotovo punih 9 godina nakon Ivice Račana.Tako je Republika Hrvatska kao suverena i samostalna država postalo praktički 28 članica europske obitelji,te će potpisivanjem ovoga ugovora Hrvatska ući u proces tzv. MONITORINGA u kojem ću snage europskih promatrača aktivno dolaziti u Zagreb i nadgledati sve procese zahvaćene reformom prilagodbe Hrvatske EU sve do lipnja 2013 godine kada Hrvatska službeno postaje punopravnom članicom Europske zajednice a do tada nama Hrvatima odnosno svim građanima RH preostaje samo da maximalno iskoristimo sve moguće poticajne fondove EU za razvoj našeg gospodarstva.
 

2 komentara:

  1. Pozdrav pozdrav svima vama. Zovem se Marija Magdalena, samohrana sam majka 3 djece, želim podijeliti opipljivo svjedocanstvo o tome kako sam od bogobojazne žene, gospode Vladimire Franke, dobila zajam od 50,000 eura pod 3%. Ako vas zanima dobivanje zajma molimo kontaktirajte ga. Uvjeravam vas da je sigurno, hvala. E-adresa: (vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com)

    OdgovoriIzbriši

Imate kakvi pitanja, napisite mi svoj komentar